FDK: Osvrt na autorsku večer Mojimira Čačije

Stalan uspjeh kao rezultat upornog rada, te začudna stvaralačka darovitost dovela je maestra Mojimira Čačiju do njegove Autorske večeri na 52. Festivalu dalmatinskih klapa u Omišu, koja se održala  ove godine u nedjelju, 1. srpnja na Trgu Sv.Mihovila. U ozračju pobjede hrvatske nogometne reprezentacije nad Danskom i prolaska naše reprezentacije u četvrtfinale Svjetskog nogometnogh prvenstva u Rusiji, maestrova Autorska večer počela je sa odgodom negdje oko 23 sata. Klape su zdušno pratile utakmicu “ne štedeći grla” ni u ovakvoj situaciji. Naravno pobjeda reprezentacije dala je ton i uvelike odredila večer, jer su klape dale sve od sebe, sretne, razdragane još više su se potrudile da ova maestrova večer bude za pamćenje, što je to on u svom obraćanju na završetku koncerta i potvrdio.
Mojimir Čačija, istaknuti glazbenik, skladatelj, producent i klapski voditelj sa svojim gostima omiškoj publici predstavio je dio svog stvaralaštva. Okosnica večeri bila je njegova klapa Sinj s kojom je maestro razvio prepoznatljiv način izvedbe. Rezultat dugogodišnjeg rada i predanost klapskoj pjesmi okrunili su maestrov rad pobjedama na domaćim i međunarodnim festivalima, klapskim susretima, a s klapom Sinj nastupio je diljem svijeta. Osim klape Sinj nastupile su klape Kampaneli (mj)-Donja Kaštela, Munita (m)-Zadar, Neverin (ž)-Kaštel Lukšić, Orca (ž)-Split, Pinguentum (m)-Buzet, Preženca (ž)-Zadar i Vinčace (m)-Novi Vinodolski.
Festival sa događanjima nastavlja u petak, 6. srpnja u 21 sat, kada je na redu prva izborna večer u kojoj se muške i ženske klape bore za ulazak u finalne večeri.

Foto gore: Vlado Zemunik / FDK.hr
Izvor: FDK.hr

- Ovo je jedna od mojih najljepših klapskih večeri, a inspiraciju za sve što stvaram velikim dijelom dugujem upravo ovoj omiškoj pozornici. Hvala vam - poručio je na kraju večeri Čačija koji je, na radost svih kojima klapska pjesma nešto predstavlja, dobio i svoju notnu ediciju s autorskim skladbama i obradama, inače treću ediciju Mirabella u izdanju Festivala.