Pokušaj osvrta na središnji događaj Omiškog ljeta

Sinoć, doslovno u najvrućjoj večeri ljeta, kad su se ljetne haljine i lanene košulje nikad tješnije pripijale za vrela tijela, a rupčići lako gubili u njedrima, ako vas je najzagušenija cesta u državi odlučila "propustiti" do Omiša, na platou iza Narodne knjižnice mogli ste uživati u izvrsnom koncertnom događaju, koncertu "Matija svira Arsena", središnjem događaju 28. Omiškog kulturnog ljeta, osmišljenog u malom ali agilnom Centru za kulturu Omiš.
Uoči koncerta, sjedeći i čekajući početak u odlično ispunjenom gledalištu, prisjetio sam se da sam Ga par puta vidio po Omišu, čak i bio pola večeri za susjednim stolom (dok je on uživao u čašicama razgovora s svojim omiškim prijateljima), na istom onom trgu koji je nakad ljeti prštio životom, a danas je samo njemi talac ljetnih restoratera, slušao sam ga potom u Zakučcu, vižitao ga zadnji put s prijateljima u Zagvozdu (a da nisam ni znao da je to zadnji put), glupo propustio onaj njegov posljednji koncert u Splitu, u dvorani u Lori..
Na scenu konačno izlazi njegov sin, Matija, "hrvatsko narodno blago", kako reče malo kasnije njegov i ćaćin dobar prijatelj Zoran Predin, te počinje prebirati po klaviru.. Odsvirao nam je neke od klučnih dijelova ćaćine glazbene ostavštine u aranžmanima dostojnih jednog od najboljih europskih jazz pijanista, numere s svog izvrsnog albuma "Matija svira Arsena", nagrađenog Porinom za albumu godine. Na pozornici su mu se uskoro pridružili Zoran Predin i Lea Dekleva, dugogodišnji prijatelji obitelji Dedić i vrsni kantautori koji su dugo surađivali i nastupali s Arsenom i sada s Matijom.
Što još napisati? Da je koncert bio izvrstan? Jest. Ali to smo i očekivali. Da je prošao u trenu? Da. 80-ak minuta je proletjelo dok kažeš seks. Da je bilo tužno i sjetno. Jee. Ali i nestvarno lijepo.. Na kraju je red zahvaliti se i zaslužnima za ovo lijepo iskustvo. Hvala umjetnicima, hvala prijateljima iz CZK Omiš koji ne posustaju u tome da nam ovakvim lijepim večerima osvježe "iste dane, iste noći" ovog dugog, toplog, radnog ljeta..

Tekst i foto: Mladen Banović

I što je najbolje, bit će sličnih omiških večeri još!

We have 326 guests and no members online