Osvrt na nastup Los Angeles Guitar Quarteta

LAGQ u SplituKao uvod u Split Guitar Festival koji će se održati od 7. do 12. travnja ove godine, splitskoj publici prvi put se predstavio najpoznatiji svjetski gitaristički kvartet Los Angeles Guitar Quartet. Dobitnici Grammyja koncert su u Domu HV-a u Lori održali pred punim auditorijem te doista ispunili sva očekivanja. John Dearman, Matthew Greif, William Kanengiser i Scott Tennant suvereno su prošli kroz šarolik repertoar od klasike do latinoglazbe i premda su bili škrti na riječima, zadivili su glazbenom besprijekornošću. Dokaz toga bila su i dva bisa na kojem je LAGQ izveo dvije skladbe čileanskog benda Inti Illimani ...

Nastup Los Angeles Guitar Quarteta u Splitu

Tehničko savršenstvo šutljivih gitarista John Dearman, Matthew Greif, William Kanengiser i Scott Tennant suvereno su prošli kroz šarolik repertoar od klasike do latinoglazbe i premda su bili škrti na riječima, zadivili su glazbenom besprijekornošću

LAGQ

Piše: Ana Jerković / Slobodna Dalmacija
Izvor: Slobodna Dalmacija

Kao uvod u Split Guitar Festival koji će se održati od 7. do 12. travnja ove godine, splitskoj publici prvi put se predstavio najpoznatiji svjetski gitaristički kvartet Los Angeles Guitar Quartet.

Dobitnici Grammyja koncert su u Domu HV-a u Lori održali pred punim auditorijem te doista ispunili sva očekivanja.

Uvijek je zanimljivo vidjeti kako će se četiri jaka individualca, u ovom slučaju gitaristička virtuoza (John Dearman, Matthew Greif, William Kanengiser i Scott Tennant), “pomiriti” i uskladiti u kompaktni zvučni kvartet.

S obzirom na neupitnu snagu svakoga kao nagrađivanog individualnog glazbenika i profesora gitare, teško bi bilo zamisliti nadmetanje, stilsku i tehničku raznolikost te improvizacije.

LAGQ u splitu

No repertoar, kao kombinacija gitarističke i koncertne klasike, autorskog djela Scotta Tennanta te brazilskog stila, bio je pogodan medij za pokazivanje izvrsnosti svakog od četiri gitarista, koji su pritom iskazali i da su uspješan tim.

Poletna uvertira Rossinijeva “Seviljskog brijača”, lijepi Bachov “Brandenburški koncert”, mistični “El Amor Brujo” Manuela de Falle zaokružili su prvi dio večeri, dok je drugi bio posvećen slikama i zvucima Brazila.

Magični “Celtic Fare” istaknuo je Scotta Tennanta i kao skladatelja, a irsko-keltski ritmovi naznačili su mogućnosti gitare kao instrumenta. Naime, osim klasičnog zvuka, gitara je “glumila” i udaraljke, bubnjeve te kastanjete.

Zenit koncerta dosegnut je u “Capriccio Espagnol” Rimski-Korsakova, zadnjeg djela u programu. Jedina zamjerka bila bi manjak komunikacije s publikom (a i između sebe), koja je bila reducirana na “dobra večer” i “izmijenili smo malo program u drugom dijelu”.

No kako je glazba važnija, koja je bila tehnički savršena, gotovo besprijekorna, publika je bila očarana koncertom, kao i glazbenici koji su nakon koncerta izrazili oduševljenje Splitom.

dugoraćani na koncertu

Dokaz toga bila su i dva bisa na kojem je LAGQ izveo dvije skladbe čileanskog benda Inti Illimani.
 

Povezani članci

Who's Online

We have 120 guests and no members online