Gospodin Madonna Opet Rocka

rocknrollaGuy Ritchie se vratio!! Bivši gospodin Madonna je otpilio Kraljicu popa, njene tjelohranitelje, hollywoodsku pompoznost i Sjedinjene Američke Države općenito, te se vratio na stare, prljave, u smog utonule Londonske ulice. A na njima su se stvari nakon njegova odlaska iz temelja promijenile. Kojekakvi abramoviči su pokupovali engleske nogometne klubove, u englesko je gospodarstvo bahato uletio ruski kapital sumnjivog tranzicijskog porijekla, a skupa s njim i tone bivši KGB-ovaca, crvenoarmijaca i pokvarenih ex-SSSR mafijaških bosova. Engleski huligani, sitni lupeži i krupne ribe sa dugim kriminalnim stažom, taj ponos i dika zadimljenih londonskih, liverpoolskih i manchesterskih pubova, prisiljeni su usranih gaća bježati pred vodkom razbijenim bačuškama. I tu uskače majstor Ritchie sa svojim friškim celuloidnim masterpiecom, adrenalinom nabijenom ''RocknRollom'', filmom koji grubo, poput tupog mesarskog noža, secira taj sukob kultura blagoslovljen pohlepom i neutaživom željom za brzom zaradom ...

GOSPODIN MADONNA OPET ROCKA

Piše: Ante Čikotić Chiko

I sad će te se vi upitati zašto vas jedan umirovljeni heavymetalac i pasionirani sakupljač opskurnih ploča izvođača za koje jedva da je čula i njihova uža rodbina, davi sa nekakvim besmislenim panegiricima friškom filmu ključnog redatelja novije britanske kinematografije?

Odgovor je – zbog jedne jedine pjesme. Vraški dobre pjesme, dodao bih. Ugurane u najnasilniji dio ionako prenasilnog filma.

Naime, kad se jedan iz niza likova što defiliraju ovim krimićem, rock zvijezda Johnny Quid, za kojeg svi drže da je pokojni, iako je faca poprilično živ i luđi nego ikad prije, pokuša sa svojim frendom narkomanom incognito uvući u noćni klub, izbacivač, izbrijana mrcina od nekih 200 kg, s njima doslovno pomete pločnik.

Bila mu je to pogreška koju nije smio učiniti. Suhi, ali žilavi i poprilično nadrk*ni Johnny, lud kao dvanaest ludih, se digne, izvuče olovku (sic!) i s njom raskrvari vrat gorile na ulazu u klub, izgazi ga na podu i do kraja dotuče metalnim poklopcem ulične kante od smeća.

Ti se kadrovi neobuzdanog ludila miješaju sa živom svirkom The Subwaysa, banda na čiji su koncert Johnny i njegov prika pokušali ući.

'Rock & Roll Queen', stvar koju sviraju, i bez tog bi nasilnog konteksta bila dovoljno dojmljiva, dok te ovako zdrma poput snažnog udarca u testise. A to je efekt kojeg samo velike pjesme mogu postići!

I zbog toga trk na internet po sjajni soundtrack ovog izvrsnog filma prehebenog naslova (koji, usput budi rečeno, neodoljivo podsijeća na naziv Judast Priestov debija 'Rocka Rolla' iz 1974.).

Uz odlične Subwayse i njihovu 'Rock & Roll Queen', na njemu će te pronaći cijeli niz izvrsnih stvari u rasponu od raspoloženih The Hivesa ('The Stomp'), preko klasika poput Lou Reeda ('The Gun'), The Clasha ('Bank Robber'), The Sonicsa ('Have Love Will Travel'), te Wara ('Outlaw'), pa sve do opskurnih ruskih punk-rap-folk-metalaca (da, dobro ste pročitali - op. a.) Ex Sektor Gaza sa žestokom 'Dopilsya' koja zvuči kao da pijani Laibach uz svesrdnu gitarističku podršku poremećenih Švaba iz Rammsteina pokušavaju odrepati neku odavno zaboravljenu rusku narodnu pjesmicu.

subwayssubways

Izgleda da je, poučen naputcima svojih američkih kolega Quentina Tarantina i Roberta Rodrigueza, Ritchie uspio za svoj celuloidni uradak složiti odličan soundtrack koji se može konzumirati i zasebno, poput zaokruženog kompilacijskog albuma ispunjenog izvrsnom glazbom i još boljim replikama skinutim iz filma. Svakako poslušajte.

A i sam film ne bi bilo zgorega pogledati!

njamiii

Povezani članci

Who's Online

We have 114 guests and no members online